Top
私を見つけて!

こんなメールが届きました。

Hello, Hellmut

I am a lovely and lonely Lady who is looking for the man
who will make me happy and whom I want to feel like in paradise with!
If you want to be my beautiful Hero who will save me from this loneliness
find me and wake me up with a warm kiss.

so long...
Julia S.

こんにちは、ヘルムト。
私は可愛らしくてちょっと寂しい女の子。
一緒にいると天国のような気分を味あわせてくれて、
私を幸せにしてくれる男性を探しているの。
もしあなたが私をこの孤独から救ってくれる素敵なヒーローなら
私を見つけて、その温かいキスで目覚めさせて!
さよなら
ジュリア

キミは誰なんだ、ジュリア?
っていうか、私、ヘルムト?
知らなかった。

寝ます。

[PR]
Top▲ | by mikansky | 2005-07-05 01:23 | これってどうなのよ?
<< 猫飼好五十三次 | ページトップ | 止めてください >>
"cat-screams" Skin
by Animal Skin