人気ブログランキング | 話題のタグを見る
Top
Love letter from Russia.

またもや海の向こうからこんなメール。

+++++++++++++++
Hello my hope!
I am not sure you get this message
but if you got I want you to know
that I want to travel to your country to work in two weeks
and I just want to meet right man.
I live in Russia and my goal is to leave this country
because it is impossible to live here for young pretty woman.
if you have not wife or girlfriend ,maybe we could try to meet?
My name is Elana, I am 25 years old ,
please write to me directly to my mail- g○gf○fvf9@p○ch○a.ru
Email I am writing from right now is not mine.
Make sure you write to y personal address.
See you soon

こんにちは、私のアナタ!
このメールがちゃんとアナタの元へ届いているかどうかわからないけれど、
私が2週間以内にアナタの国へ仕事で行くということと、
そしてそこでステキな男性に出会いたいと望んでいることをアナタに伝えたいの。
私は今ロシアに住んでいるのだけど、いつかこの国を出たいと思っています。
だって、こんな国で暮らすなんて
若くてかわいい女の子には我慢できないことなんですもの。
ねぇ、もしあなたに彼女や奥さんがいないなら
ちょっと私と会ってみない?
私の名前はエレナ。25歳。
このメールは私のではないアドレスから送っているの。
だから、私のアドレスに直接メールをちょうだいね。
必ずあなたのパーソナルアドレスを書いてね。
すぐに会えることを楽しみに。
++++++++++++++

へぇ・・・
どうやらロシアという国は、私には住みづらい国のようです。
「どうして?」って?
ふんっ!

Top▲ | by mikansky | 2005-09-07 23:22 | これってどうなのよ?
<< 変えてみる | ページトップ | calm down >>
"cat-screams" Skin
by Animal Skin